Klantenservice

Keroma als leverancier

Dienstverlening

  • Warm persoonlijk contact met opgeleide accountmanagers

  • Eigen technische dienst voor eerste lijnstoringen aan machines en doseerapparatuur

  • Chauffeur helpt bij het aftasten en controleren van de goederen indien gewenst

  • Via onze informatie lijn kan u al uw vragen met betrekking tot schoonmaak, of product gerelateerde vragen bij ons stellen, indien nodig komt de accountmanager bij u langs voor een situatie analyse.

  • Op vraag van de klant kan een onderhoudsplan opgesteld worden op maat van de locatie en aanwezige materialen en middelen

  • HACCP plannen voor voeding verwerkende instellingen worden op maat en na analyse ter plaatse opgesteld op vraag van de klant.

Leveringsmodaliteiten

  • Eigen transportmiddelen met verschillende volumes

  • Leveringen worden samengesteld en verpakt in onze magazijnen

  • Afhankelijk van de grootte van de bestelling zal deze op een europallet geleverd worden, hierop is een consignatie van 15€ of een retourpallet te voorzien.

  • Onze chauffeurs zijn uitgerust met een manueel of elektrisch transpallet en steekwagentje.

  • De producten worden geleverd op de op voorhand afgesproken locatie en indien nodig, helpt de chauffeur bij het aftasten van de goederen aan de opslagruimte. (niet inbegrepen is het intasten van eventuele rekken)

Leveringstermijn

  • Ons magazijn met een oppervlakte van meer als 7500m² garandeert een groot assortiment stockartikelen en een vlotte verwerking van de bestellingen.

  • Bestellingen via telefoon of online met log-in op onze webshop, na bestelling wordt de bestelbon opgemaakt, een bestelorder wordt verstuurd naar het afgesproken emailadres met vermelding van de leverdatum. Standaard is dit 2 werkdagen na de datum van bestelling.

  • Standaard levertermijn binnen twee werkdagen

  • Leverdagen van maandag tot en met vrijdag

  • Spoedleveringen en uitzonderingen zijn mogelijk op aanvraag 

Procesbeschrijving foutieve levering

  1. Levering is niet conform de bestelling

  2. Indien zichtbaar bij levering (meteen retour meegeven met de chauffeur)

  3. Klant maakt melding van de vastgestelde fout bij Keroma (via mail of telefoon, zie contact gegevens)

  4. Keroma stelt een oplossing voor op maat en levert zo snel mogelijk de correcte goederen

  5. Indien reeds gefactureerd: volledige bedrag wordt gecrediteerd

Keroma Techniek NV is een familiaal bedrijf, waar klantentevredenheid en duurzame dienstverlening centraal staan. Bij problemen proberen wij zo dicht mogelijk bij de klant te staan, teneinde een vlotte communicatie te bekomen waarbij problemen vlot en persoonlijk aangekaart kunnen worden en op de meest gunstige manier voor beide partijen opgelost worden.

Extra aangeboden service

Opleidingen

  • Opleidingen en ondersteuning
    • bij u als klant ter plaatse
    • in het didactisch opleidingslokaal
  • Documentatiebundel en attest van verworven kennis kan voorzien worden.
  • Specialistische opleidingen door leveranciers bij levering van machines, overschakeling van producten, nieuwe werkwagens e.d.

Bijscholingen met betrekking tot nieuwigheden in de sector

Statistieken van aankoop op aanvraag

Gratis demonstratie van machines op aanvraag

Klimaatcertificaat, follow the frog 

  • Als Keroma Techniek NV hebben wij als visie daar waar het kan circulaire economie te promoten. Hiervoor werken wij samen met de marktleider in ecologische schoonmaakmiddelen. Bij afname van dit productassortiment leveren wij eenklimaatcertificaataan de klant alsook stickers om jullie engagement aan de bezoekers/klanten/personeel duidelijk te maken.
  • Dit certificaat berekent het behaalde effect van jullie engagement op vlak van:
    • CO² emissies
    • verbruik van ruwe aardolie.
    gebruik van gerecycleerde kunstoffen

Procesbeschrijving klachten behandeling

Klachten moeten steeds schriftelijk gemeld worden via mail aan info@keroma.be

  1. Aanmaak klacht in de klantenfiche en toekennen van een dossiernummer
  2. binnen te 2 werkdagen volgt een eerste feedback met de te ondernemen acties.
  3. Oplossen van het gemelde probleem in samenspraak met de klant.
  4. Navolging en afmelding van het dossier na bevestiging van de klant

Gebruiksvriendelijkheid van de website

  • Persoonlijke inlogcode en wachtwoord, op basis van een emailadres
  • Favorietenlijst voor in te stellen
  • Aankoophistoriek raadpleegbaar
  • Eenvoudig te downloaden MSDS-fiches, alsook technische fiches
  • Snelle zoekfunctie van de producten met afbeelding
  • Zichtbare actuele prijzen
  • Melding indien het francobedrag niet gehaald is
  • Promoties: actuele promoties zijn zichtbaar in de webshop

Webshop powered by Marcando